Gandenge Huruf SIN lan MIM Marang Lafadz Albismillah
![]() |
Ilustrasi |
Fasal Kang Nerangake Gandenge Huruf Sin Lan Mim Marang Lafadz Albismillah
Dene anane Gandenge Sine lafadz البسم الله
marang mime lafadz البسم الله iku nuduhake anane alam Arwah lan anane alam Mitsal lan anane alam Ajsam lanbalame Insan Kamil yoiku kang di arani martabat Muhdas Yo iku anyar lan Iyo iku yatane Asma'ulloh tegese Iyo iku yatane ananne arane Alloh. Jalaran Sin Lan Mim iku (hal. 47) yen wi gandeng unine سم (baca samun). Iyo iku tuduh makna Aran makna asma.
Dadi alam papat iku lahire Songko lahire Songko asmane Alloh Ta'ala banjur dadi asmane nyatane Dzat mutlak kelawan Iyo iku Asmane. Dzat mutlak iku Asmone Alloh banjur asmane Alloh Ta'ala iku nyatane asmane Muhammad lan Muhammad iku kang dadi gantine dzat kang nyata.
Mulo banjur keno di arani yen dzat sejati iku Alloh yen dzat kang nyoto iku Muhammad lan keno di arani haqiqote iku Alloh lan dhohire iku Muhammad.
Dadi yen di tingali Songko dhohire kabeh, kabeh ubah usik iku ubah usike Alloh.
Mulo Kabeh kahanan iku keno di arani kahanane pengeran lan keno di arani kenyataane pengeran.
Mulo Asmo Alloh iku Dudu asma Alloh jalaran yen asmo Alloh iku Asmane dzat sejati - Sejatine Dzat.
Dene Asma Alloh Rohmaan tegese Rohmaan iku kang biso (hal. 48) nyataake nyatane Muhammad.
Dadi Asmo Alloh iku keno diarani nyatane Muhammad lan nyatane asma Alloh iku kang biso nyataake nyatane wujude alam Ajsam Iyo iku, yu alam adsam iku dadi alame wujude Asmone Alloh lan alam Ajsam iku di arani Rosul, tegesejisim iku arane Rosul Iyo iku Iyo iku Kaulo, Iyo iku kang keno diarani uripe kelawan Nurulloh, tegese Kabeh kang di uripi Songko Nurulloh iku kang dadi arane Rosul iku di arani Adam Idhofi dadi kabeh wujud opo wae kang urip Songko Nurulloh iku rosul lanbugo di arani Adam Idhofi iku sumende tegese arane wujud lan Katon divtingali kelawan moto tapi ora kucap obah.
Mulo lahire Adam tegese obah molahe Adam iku obah molahe kang di sendeni.
Dadi arane jisim iku mung Aran beloko mergo ora kucape obah molahe jisim, dene obah molahe jisim iku obah molahe Urip .
Mulo jisim iku saktemene jisime Alloh lan keno (hal.39) di arani jisim iku omahe Alloh kenobdi arani jisim ikunegorone Alloh.
Mulo kang di arani Asmo Telu sak temene iku tunggal tegese Ahadiyah, Wahdah, Wahidiyah utowo Yo iku Alloh, Muhammad, Adam, utowo Aloih Rohman Rohim utowo jasad Urip Alloh dadi Ahadiyah, Wahdah, Wahidiyah iku Iyo mung otheke Ahadiyah, Alloh - Muhammad -Adam mung otheke Alloh, Alloh - Urip- Jasad Yo mung otheke Alloh.
Mulo aran tunggal jalaran wujude wujude tunggal Aran, tunggal Rupo, tunggal Urip, tunggal roso tunggal.
Mulo kang Kabeh dumadi utowo Adam Idhofi iku keno di arani dzat Muthlak tegese dzat Muthlak iku ora Ono kejobo mung Alloh tegese dzat iku berahi tegese Muthlak iku kang berahini dadi kabeh kabeh Muthlak iku otheke dzat , Wujud Muthlak Wujude Dzat, rupane dzat rupane dzat, arane Muthlak arane dzat, Gawene Muthlak gawene dzat,
Dadi keno di arani sak badan sak nyowo Nyoto tunggal.
Banjur (hal. 50) keno di arani wujud Muthlak dzat mutlak.
Yen mengkono keno di arani wis cocok karo dawuhe Alloh ana kitab suci Al-Qur'an alinsani Sirri wa ana Sirruhu keno di arani wus dadi kalimat syahadat loro tegese wis ngerti sejatine Alloh lan sejatine Muhammad lan wus ngerti sejatine dhohir banjur keno di arani dhohire nabi bathine wali tegese dhohire Muhammad bhatine Alloh tegese ngerti Yen jasad iku Muhammad yen Urip iku Alloh lan ngerti jasad iku Nur Muhammad lan Urip iku Nurulloh tegese jasad iku Songko Nur Muhammad lan Urip iku Songko Nurulloh lan jasad iku Kawulo Urip iku Pengeran lan ngerti ing sejatine badan lan ngerti sejatine urip yen mengkono Nyoto wus ngerti sejatine bapak lanngerti sejatine ibuk jalaran wus ngerti careme Alif careme Sin banjur (hal. 51) keno di arani wus ngerti sejatine wit sekelir Iyo iku ngerti tunggal oyot tunggal, wit tunggal pang, tunggal godong, tunggal kembang, tunggal pentil, tunggal woh Yo iku di basaake kayu liro pange siji rupane Yo iku patutane sifat jalal lan sifat Jamal.
Dene Sifat Jamal iku Nur Muhammad, Nurulloh iku Lanang Sejati, Muhammad iku Wadon Sejati, sifat Jalal iku kuoso ngethoake Wesi Iyo iku sejatine urip, sifat Jamal kuoso ngetoake watu Iyo iku sejatine Rogo.
Dene campure Wesi lan watu tegese kumpule Jalal lan jamal iku di serupaake koyo dene campure Geni Karo uripe lan sing murub kasi ora keno di bedaake tegese Rogo Urip Alloh iku kumpule carube iku wis koyo geni lan urupe lan sing murub iku wus nyoto sampurnoiyo iku kaweruhono kang nyoto jalaran ora bakal Ono (hal 52) yen ora Ono bapak lan ibu lan ora abakal ono geni yen ora Ono Wesi lan watu, ora bakal Ono alam sak isine yen ora Ono Wahidiyah, ora bakal Ono Wahidiyah yen ora Ono wahdah, Ira bakal Ono wahdah ye Ira Ono Ahadiyah.
Dadi terang yen ora Ono af'al, yen ora Ono asma, ora Ono Asma ora Ono sifat, ora ono sifat yen oeaono dzat mung konangane yen Ono asmisakwuse Ono af'al, konangane Ono sifat iku sak wuse ini Asmo, Ono dzat sak wuse Ono sifat tapi mungguh sejatine dzat ngelahiraken sifat nuli sifat ngelahiraken asma nuli asma ngelahiraken af'al.
Mulo kabehiku mau kagungane dzat .
Mulo keno di arani Ahadiyah maqone dzat, wahdah maqone sifat, Wahidiyah maqone asma, alam kabeh maqone afa'al .
Mulo Kabeh alam sak isine keno diarani kenyataane Alloh jalaran Kabeh alam sak isine keno di arani af'alulloh , Asma'ulloh, sifatullih, Wujudulloh (hal. 54) .
Dadi terang yen af'al , asma iku mung kagungane dzat banjur keno di arani fanak Dzat, fanak sifat, fanak af'al wis keno di arani wus biso Kamal Banjur tegese olehe di arani Kamal iku jalaran wus biso Bali Kabeh marang dzat, yen wis biso Kamal Banjur Nyoto biso kohar tegese wis bisa kumpul dadi suwiji banjur keno di arani lorone tunggal, telune siji.
Mulo Siro mangertiyo yen kumpule jasad ati ruh roso Alloh iku jerone wus koyo kumpule Lanang sejati marang wadon sejati naliko metune Wesi lan watu lan campure Wesi lan watu Iyo iku campure banyu Nur Alif lam banyu Nur ba' banjur keno di arani insanulkamil, kamilul insan .
Telas Katerangane.
Posting Komentar untuk "Gandenge Huruf SIN lan MIM Marang Lafadz Albismillah "